1 result
Authority data
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (hasło przedmiotowe)
zob. też BLOGI (hasło przedmiotowe) ; ELEKTRONICZNE GRUPY DYSKUSYJNE (hasło przedmiotowe) ; ELEKTRONICZNE TABLICE OGŁOSZENIOWE (hasło przedmiotowe) ; SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE (hasło przedmiotowe) ; TREŚĆ GENEROWANA PRZEZ UŻYTKOWNIKA (hasło przedmiotowe) ; WIĘZI SPOŁECZNE (hasło przedmiotowe) ; WIKI (informatyka) (hasło przedmiotowe) ; WIDEODZIENNIKARSTWO (hasło przedmiotowe) ; BIBLIOTEKA 2.0 (hasło przedmiotowe) ; UZALEŻNIENIE OD MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze INTERAKCJA SPOŁECZNA (hasło przedmiotowe) ; MASS MEDIA CYFROWE (hasło przedmiotowe) ; WEB 2.0 (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe FACEBOOK (serwis społecznościowy) (hasło przedmiotowe) ; TWITTER (serwis społecznościowy) (hasło przedmiotowe) ; MySpace (serwis społecznościowy) (hasło przedmiotowe) ; LinkedIn (serwis społecznościowy) (hasło przedmiotowe) ; INSTAGRAM (serwis społecznościowy) (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Media generowane przez użytkownika ; Mass media społecznościowe ; Nowe media ; Platformy społecznościowe ; Portale społecznościowe ; Social media
określnik -- w mediach społecznościowych <--OG> po nazwach pospolitych i nazwach własnych
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again