68 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-12175 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-9870, 1G-9869 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-13446 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-12831, 1G-12830, 1G-12696 (3 egz.)
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-12697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-13113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BU2
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2G-24282 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-594 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język public relations : jak promować firmę / Anna Murdoch. - Warszawa : Wydawnictwo POLTEXT, 1998. - 183 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-15270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język public relations : jak promować firmę / Anna Murdoch. - Warszawa : Wydawnictwo POLTEXT, 2000. - 183 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-1810, 1G-1809, 1G-1808, 1G-1807, 1G-1708, 1G-703 (6 egz.)
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-1806 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-3635, 1G-3634, 1G-3633 (3 egz.)
Wypożyczalnia BU2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2G-9413, 2G-9412 (2 egz.)
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-1710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-2688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-3844, 1G-3843, 1G-3842, 1G-3841, 1G-3840 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-5279, 1G-5278 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-2960, 1G-2959, 1G-2958 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-8569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kryzysowe public relations / Urszula Podraza. - Warszawa : Difin, 2009. - 259 stron : ilustracje ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-9435, 1G-9434 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BU1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1G-5888, 1G-5887 (2 egz.)
Czytelnia BU1
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1G-5886 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej